Through the mountains.

Intr-o vineri, 9 iulie, ne-am gandit sa o taiem spre munte. Ca tot sunt bacauanii la noi in vizita, la Targoviste, a venit ideea trasnita de a trage aer curat in plamani si am parasit zgomotul orasului pentru linistea din Bucegi. Am urcat pana la Babele pe traseul de pe Jepii Mici si am coborat pe cealalta parte, pe la Piatra Arsa, Jepii Mari. Am avut peripetii, dar niciun incident negativ. Totul a fost foarte bine, chiar daca pe platou a batut vantul si ne-a luat frigul. Am avut vreme buna, nicio picatura de ploaie nu ne-a atins. Acum, visam la o urmatoare urcare. Vizionare placuta!

O serpuire de ape.

Ala mic de acolo jos e locul de unde am plecat.

Cascada asta ne-a surprins pe toti. Mergand cu capul in jos ne-am trezit aproape sub ea. Cand am ridicat ochii am facut toti:"Woooow...."

Inca o minunatie pe acest traseu:X

Aproape de nori. Prima data cand un nor a trecut prin mine..sau eu prin el. Oricum...era frig:))

Asta ca sa am si eu o poza pe munte:))

El e Vlad, unul din cei 3 eroi care au infruntat muntele. Demn de lauda curajul lui de a merge atata drum prin inaltimi.

Toata gasca. De la stanga la dreapta: Vlad, Sebi(frati gemeni, veri de-ai mei), Cristi(tatal lor), Eu si Roxana(sora mea)

Una dintre pozele reprezentative ale acestei expeditii.

Vedere de la cabana veche "Piatra arsa". De aici incepe coborarea pe Jepii Mari.

In sfarsit, inapoi acasa. Adica jos, la Busteni. Dupa cum vedeti, a fost un traseu greu dar am razbit. Felicitari celor 3 curajosi: Sebi, Vlad, Roxana!